25 Haziran 2014 Çarşamba

Yaşlı ve Dövmeli!

Gençliğin en alevli olduğu zamanlarda hemen herkes dövme yaptırma sevdasına düşer. Kimisine aileler izin vermez, kimisi cesaret edemez, kimisi de hiç düşünmez ve yaptırır…

Bende çok uzun süre dövme isteyip cesaret edememiş bir insandım. Daha sonra bir dövmeci arkadaşım olduğunda bir cesaret yaptırdım. Yaklaşık 6 yıldır dövmeli bir insanım ve şimdiye kadar hiç pişmanlık duymadım, dövmelerimden hiç sıkılmadım.

Küçük bir yerde yaşadığım için birçok kişinin meraklı sorularına maruz kalsam da yine de dövmelerimi seviyorum. Bu sorular arasında öyle bir soru var ki, bu yazıyı yazmama neden oldu. Yaşlandığında o dövmelerin ne olacak? Torunların ne diyecek?

Bu sorular gerçekten normal sorular aslında. Ben yaşlı bir nine olduğum zaman dövmelerim de benimle yaşlanacak ama yine de benim dövmelerim olacak bana göre. Önemli olan bu noktada sonradan pişman olmayacağınız bir dövmenizin olması. Örneğin sevgilinizin ismini yazdırmak büyük sorunlara neden olabilir. Bu nedenle tam anlamıyla kişiliğiniz ve kararlarınız oturduktan sonra, sizinle bütünleşen bir dövme yaptırmanız.

İnternet üzerinde yaşlı ve dövmeli insanlara baktığınız zaman kötü bir görünümleri olmadığını da görüyoruz. Ayrıca onların gençliğine dair izler taşıdığı da ortada aslında. Belki dövme konusunda olumlu düşündüğüm için bana böyle geliyor olabilir. Bu kişilerden birkaç kesit paylaşacağım ve sizlerden de yorumlar bekliyorum. Siz dövmeli bir nine veya dede olmak ister misiniz?


 

 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder